Ahoj, ako sa máš? Je niečo v tvojom osobnom alebo pracovnom živote nové?
Ahoj, ďakujem dobre. Začal nám nový rok, chcela by som nadviazať na úspešný predchádzajúci rok, ktorý bol dosť náročný, mnohému ma naučil, priniesol nové výzvy, ktoré som úspešne zvládla a bola obohatená o mnoho spokojných klientov.
Na začiatok môžeš čitateľom povedať, v ktorom meste máš kanceláriu a v ktorých lokalitách ťa môžu kontaktovať?
Moja kancelária sa nachádza v samom centre mesta Zvolen. Spoluprácu mám aj s klietmi v okrese Žiar nad Hronom a Detva. Ich dôvera ma zaveje aj do iných častí, napr. Banská Bystrica, Žarnovica, Kremnica, Krupina.
Ako dlho robíš realitnú maklérku? Prečo si sa rozhodla otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality a stať sa tak manažérkou pobočky?
Už dvanásty rok ma napĺňa táto práca, kanceláriu vo Zvolene mám deviaty rok. Je výhodou, keď klienti a makléri majú zázemie pre svoje stretnutia, tiež sa s maklérov, ktorí sú a aj boli v mojej pobočke stala priateľská rodina. Aj v súčastnosti si pomáhame, keď niekto niečo potrebuje a porozprávame čo nové v živote. Pracovať pre silnú spoločnosť, ako je HALO reality, ktorá poskytuje svojim maklérom a klientom silné zázemie či už právne, marketingové, je cťou zároveň aj veľkým záväzkom.
Trvalo ti toto rozhodnutie dlho? Predsa len, sú to aj iné ako realitné povinnosti a riadiť tím maklérov, dohliadať nad obchodmi kolegov nie je úplne jednoduché.
Rozhodnutie viesť tím maklérov v tomto regióne bola moja výzva, nakoľko vo Zvolen v tom čase nebola kancelária HALO reality a v prechádzajúcej práci som už viedla tím ľudí. Vybudovala som tu sama tím maklérov, z ktorých sa potom stali aj úspešní manažéri v Lučenci a v Rimavskej Sobote. Pokiaľ má maklér záujem o prácu, čo všetci moji makléri majú, je táto náročná práca radosťou, vidieť ich záujem a to ako napredujú.
Čo je na práci manažéra pobočky pre teba najťažšie a čo je najväčšia výzva? Aký je tvoj bežný manažérsky deň, nakoľko sa určite líši od toho maklérskeho.
Práca manažéra je úzko prepojená s prácou makléra. Veľa úloh navyše ma motivuje a som rada, keď vidím, ako sa makléri posúvajú a pribúdajú spokojní klienti. Telefonáty s mojimi maklérmi alebo aj osobné stretnutia, na ktorých riešime zložitejšie prípady ma obohacujú.
Čo ťa vie ako manažérku pobočky najviac nahnevať?
Najviac ma vie nahnevať, keď maklér nezdvihne telefón a nepošle aspoň SMS, že zavolá neskôr a tiež nedochvíľnosť - je to neúcta voči kolegom a klientom. Našťastie, ak sa aj takéto na našej pobočke stane, rýchlo dôjde k pozitívnej zmene.
Aké sú podľa teba naj dôvody, prečo si otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality? Čo by si chcela odkázať realitným maklérom, ktorí nad tým ani neuvažovali alebo naopak, rozmýšľajú.
Dôvodov je pre otvorenie kancelárie pod silnou značkou HALO reality veľa, Je to skvelá príležitosť rásť v realitnom biznise, a ak ide o aktívneho makléra, ktorý by rád ponúkol svoje získané vedomosti a skúsenosti ďalej, zastrešil ďalších svojich kolegov a posunul ich v osobnom rozvoji a aj realitnom biznise, nie je čo váhať.
Čo odporúčaš záujemcom o prácu realitného makléra, s čím by mali počítať a čo môžu čakať pri štarte v realitách?
Záujemca o prácu realitného makléra musí v prvom rade mať záujem o svet realít, chuť učiť sa nové veci, trpezlivosť, komunikatívnosť, časovú flexibilitu. Ak sa tejto práci bude venovať a robiť ju podľa nastavených systémov, v HALO reality bude určite úspešný.
Prečo by sa záujemcovia, ktorí bývajú v okrese kde pôsobíš, mali uchádzať o prácu práve pod tebou?
Dôležité je, aby mali záujemcovia na túto prácu predpoklady a chuť prekonávať prekážky a učiť sa nové veci. Môžu sa potom spoľahnúť na moju podporu a pomoc.
Ďakujeme za príjemný rozhovor. Držíme palce.
Aj ja ďakujem a želám všetko dobré