Ahoj, ako sa máš? Je niečo v tvojom osobnom alebo pracovnom živote nové?
Ahoj, mám sa dobre a som spokojná, ďakujem za opýtanie. Stále sa deje niečo nové. Každý jeden deň ponúka toľko možností, stačí sa len pozrieť okolo seba. Aj v mojej práci je každý deň iný, pretože toto je veľmi kreatívna a dynamická práca. Nie je to niekedy jednoduché, ale každá jedna situácia je pre mňa príležitosťou naučiť sa niečo nové. A ja sa rada učím. Keďže je začiatok roka, veľmi sa teším na ďalšiu spoluprácu s našimi klientmi a kolegami.
Na začiatok môžeš čitateľom povedať, v ktorom meste máš kanceláriu a v ktorých lokalitách ťa môžu kontaktovať?
Kanceláriu máme už 6-ty rok v Nových Zámkoch, na Kraskovej ulici č. 2. Prevažne pracujem v tejto lokalite, ale vzhľadom k tomu, že sme kancelária s celoslovenskou pôsobnosťou, vieme zabezpečiť naše služby kdekoľvek na Slovensku.
Ako dlho robíš realitnú maklérku? Prečo si sa rozhodla otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality a stať sa tak manažérkou pobočky?
Realitnú maklérku robím už siedmy rok. Nebolo to spontánne rozhodnutie, zvažovala som to niekoľko mesiacov, pretože som mala pred touto prácou veľký rešpekt. A prečo HALO reality? Nuž preto, lebo má skvelé recenzie, výrazné zastúpenie a marketing na Slovensku a prepracovaný systém práce. Sú úspešní a ja chcem pracovať s úspešnými ľuďmi. Zastupovať realitnú kancelária HALO reality ako manažérka v Nových Zámkoch bolo pre mňa to najlepšie rozhodnutie. Bola to výzva vytvoriť tím maklérov, pretože tímová práca nie je len o dosahovaní cieľov, ale aj o spoločnom prekonávaní prekážok, vzájomnej podpore a dôvere.
Trvalo ti toto rozhodnutie dlho? Predsa len, sú to aj iné ako realitné povinnosti a riadiť tím maklérov, dohliadať nad obchodmi kolegov nie je úplne jednoduché.
Áno, súhlasím s tým, že riadiť tím maklérov okrem mojej práce realitnej maklérky nie je celkom jednoduché. Ale keď má človek víziu ako by to mohlo fungovať, vie prečo sa tejto práci venuje, snaží sa stále svoju prácu zdokonaľovať a má okolo seba ľudí, ktorí ho v tom podporujú, tak to zložité nie je.
Čo je na práci manažéra pobočky pre teba najťažšie a čo je najväčšia výzva? Aký je tvoj bežný manažérsky deň, nakoľko sa určite líši od toho maklérskeho.
Nemám pocit, že na manažérskej práci by bolo niečo najťažšie. Snažím sa o to, aby nás naši klienti vnímali ako zodpovedných a profesionálnych maklérov, ktorí urobia maximum pre ich spokojnosť. Toto je pre mňa veľmi dôležité, pretože aj samotným prístupom ku klientom sa odlišujeme od konkurencie. No a čo sa týka bežného manažérskeho dňa, je v podstate podobný ako ten maklérsky len s tým rozdielom, že mám navyše niekoľko povinností. Je dôležité, aby sme v našom okrese moli čo najviac viditeľní, preto sa starám o reklamu pobočky, s kolegami riešime rôzne súťaže pre našich sledovateľov a klientov, riešime rôzne obchodné situácie našich klientov. Taktiež robím pohovory a vyberám nových maklérov, ktorý by sa chceli venovať tejto práci.
Čo ťa vie ako manažérku pobočky najviac nahnevať?
Ja sa v podstate ani hnevať neviem, pretože každý sme nejaký a nikto nie je bez viny. Skôr ma mrzí, keď stretnem nezodpovedných, nečestných a neférových ľudí. Našťastie to nie je často, no a ja sa viem z každej situácie poučiť.
Aké sú podľa teba naj dôvody, prečo si otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality? Čo by si chcela odkázať realitným maklérom, ktorí nad tým ani neuvažovali alebo naopak, rozmýšľajú.
To podľa mňa ani nie sú dôvody. Človek, ktorý má ambície realizovať sa na realitnom trhu a vytvoriť si tím ľudí, s ktorým bude spolupracovať vždy nájde spôsob ako to dosiahnuť. Výhodu otvoriť si kanceláriu pod značkou HALO reality skôr vidím v tom, že naša realitná kancelária má veľmi dobré meno a to nie len v našom okrese. Taktiež má výborný marketing, recenzie, reklamu a poskytuje manažérom možnosti ako si rozšíriť svoj tím maklérov.
Čo odporúčaš záujemcom o prácu realitného makléra, s čím by mali počítať a čo môžu čakať pri štarte v realitách?
Každý, kto by sa chcel venovať práci realitného makléra by mal v prvom rade vedieť prečo by to chcel robiť. Musí počítať s tým, že každý začiatok v podnikaní nie je ľahký, ale keď má za sebou silnú spoločnosť kde nájde podporu, dôveru, kvalitné pracovné nástroje, motiváciu, tímovú spoluprácu je to oveľa jednoduchšie. Mal by byť vytrvalý, pracovitý, zodpovedný, férový, čestný a vlastne týmito vlastnosťami si oveľa ľahšie získa dôveru našich klientov. Výhodou nových maklérov je to, že my ako pobočka máme v Nových Zámkoch veľmi dobré meno, o čom svedčia aj naše recenzie, preto sa im začínať v našej pobočke bude ľahšie. Ono to funguje na úplne jednoduchom princípe ... ak chceš môžeš, a ak nie, tak nemusíš.
Prečo by sa záujemcovia, ktorí bývajú v okrese kde pôsobíš, mali uchádzať o prácu práve pod tebou?
No toto asi nie je pre mňa správna otázka, to mi mali zhodnotiť makléri tejto pobočky, ale možno preto, že sa snažím urobiť maximum pre každého jedného makléra, ktorý pracuje a veľmi sa teším, keď sa im darí, pretože vidím, že moja práca a čas majú zmysel.
Ďakujeme za príjemný rozhovor. Držíme palce.
Aj ja ďakujem a prajem všetko dobré.