Ahoj, ako sa máš? Je niečo v tvojom osobnom alebo pracovnom živote nové?
Ahoj...ďakujem za opýtanie :-) Mám sa výborne v obidvoch životoch..v realitnom pokračujem v rozbehnutých obchodoch, snažím sa vzdelávať ohľadom realít, aby som to mohla pretaviť do praxe. V osobnom živote som zapojila do každodennej rutiny viac športu a pohybu a venujem sa synovi a manželovi.
Na začiatok môžeš čitateľom povedať, v ktorom meste máš kanceláriu a v ktorých lokalitách ťa môžu kontaktovať?
Prevažná časť môjho pôsobenia je v Žiari nad Hronom, kde je kancelária pobočky a moje dve zlaté maklérky Anežka a Vierka. Takže sme zatiaľ tri mušketierky. Keďže moje rodné mesto je Banská Štiavnica, pôsobím aj v tejto lokalite, keďže tu aj bývam a veľmi dobre ju poznám. Veľmi blízke mi je aj okolie Žarnovice a Krupiny.
Ako dlho robíš realitnú maklérku? Prečo si sa rozhodla otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality a stať sa tak manažérkou pobočky?
Realitám sa venujem už krásnych 10 rokov, ako to ubehlo. Pobočku som prevzala po našej kolegynke Martinke Makovinskej, ktorá je manažérkou v Prievidzi. Ale ambície na manažéra som po čase pôsobenia v realitách mala aj sama, nakoľko sa rada posúvam vpred a odovzdávam kolegom skúsenosti.
Trvalo ti toto rozhodnutie dlho? Predsa len, sú to aj iné ako realitné povinnosti a riadiť tím maklérov, dohliadať nad obchodmi kolegov nie je úplne jednoduché.
Som celkom impulzívna povaha, rada a rýchlo sa nadchnem pre nové veci a lákajú ma nové výzvy, takže rozhodnutie stať sa manažérom bolo veľmi rýchle. :-)
Čo je na práci manažéra pobočky pre teba najťažšie a čo je najväčšia výzva? Aký je tvoj bežný manažérsky deň, nakoľko sa určite líši od toho maklérskeho.
Najťažšou prácou manažéra je podľa mňa riadiť ľudí, každý sme iná povaha, každý máme za sebou rôzne osobné a pracovné skúsenosti a je nutné, to zladiť a byť jeden tím. Bežný manažérsky deň je trošku odlišný od bežného maklérskeho. S kolegyňami sme v kontakte pravidelne, hlavne telefonickom a stretávame sa v kancelárii, kde si preberieme novinky z realitného sveta, či iné dôležité informácie. Keďže máme prepracovaný interný systém, veľa informácií o práci mojich maklérov sa dozviem práve z neho. Každý deň sa niečo mení - pravidlá, legislatívne veci, každý obchod je iný a jedinečný, takže rada ich mám pod kontrolou a viem čo sa deje, aby nás nič neprekvapilo.
Čo ťa vie ako manažérku pobočky najviac nahnevať?
Pasivita z každej strany a ani ja nie som výnimkou. Nemám rada slovo NEVIEM TO - NEDÁ SA TO, bez toho, aby bola snaha o naučenie sa a vyskúšanie.
Aké sú podľa teba naj dôvody, prečo si otvoriť kanceláriu pod značkou HALO reality? Čo by si chcela odkázať realitným maklérom, ktorí nad tým ani neuvažovali alebo naopak, rozmýšľajú.
Naj dôvody na otvorenie kancelárie? Vlastný priestor, kde sa môžu stretávať s klientmi, vlastný tím ľudí, ktorým môžu odovzdať svoje skúsenosti a viesť ich, stať sa profesionálom vo svojej lokalite a nebudeme si klamať - vyššie finančné ohodnotenie.
Čo odporúčaš záujemcom o prácu realitného makléra, s čím by mali počítať a čo môžu čakať pri štarte v realitách?
Po 10 rokoch pôsobenia v realitách viem s istotou, že maklérovi nesmie chýbať - trpezlivosť, empatia, priebojnosť, nesmie mať strach z odmietnutia, všeobecný rozhľad a veľkou výhodou je mať prirodzenú autoritu. Ale ak čokoľvek, ktorý uvažuje stať sa maklérom z týchto vlastností nič nemá - skúsenosťami a prácou sám na sebe ich určite získa. Na začiatok stačí chuť pracovať a odvaha nevzdať to!
Prečo by sa záujemcovia, ktorí bývajú v okrese kde pôsobíš, mali uchádzať o prácu práve pod tebou?
Máme silné zázemie v našej lokalite, o ktorom svedčia najmä naše dobré referencie a množstvo uzavretých obchodov.
Mám rada ľudí a rada sa im venujem. Viem im ochotne pomôcť nielen na začiatku práce, kde je dôležitá komunikácia s klientmi. Sme dobrý a priateľský tím realitných maklérov.
Ďakujeme za príjemný rozhovor. Držíme palce.
Aj ja ďakujem a verím, že niekoho osloví práve tento rozhovor a rozhodne sa poslať svoj životopis.